mercoledì 12 agosto 2015

Expo Milano, 2015. 8.08.



In sfirsit am ajuns si noi la expo Milano.
Sa spun ca am ramas placut emotionata e sa spun putin. Frumos, Frumos, frumos!
Noi am fost la expozitia de seara, in primul rind ziua e prea cald, si plus cu Andreusca si acele 3 ore au fost cu virf si indesat :)
Toata seara numai in brate - la mamica, dulcica mamei !

China,  la maxim, degustari, seara, spectacole, noi am privit spectacolul "Teatrului pentru copii din Beijing", cu traducere in engleza scrisa cu subtitole. Bravo!!!! Se vede ca erau bine pregatiti.
Dupa spectacol actorii sau oferit voluntar pentru fotografii. Multumim !!!Sinteti super!



 Sigur in acele 3 ore petrecute la expo e imposibil sa vezi tot, dar totusi o sa fac un mic rezumat.
Belgia -- ne-a propus biscuiti cu ciocolata fondente, guustoos!

Fetele din Camerun , au aratat cum se danseaza la ei.

Spectacolele organizate erau super, Slovenia a reusit sa adune cam tot tineretul la discoteca :) nici Andreusca nu a rezistat :)

Strada Italiei foarte frumos amenajata, sigur cel mai frumos spectacol "Arbore de la vita" Jocul luminilor in combinatie cu dansul fontanelor... Cu parere de rau bateria celularului era pe terminate si nu am reusit sa facem un video :( Dar avem in planuri sa ne mai ducem si numaidecit o sa inregistram spectacolul in toata splendoarea sa!

Inca un motiv de ce ne-am dus seara! Toate spectacolele si distractia la maxim e seara! 
Sicilia cu concert life, sigur, cu cintaretul lor autohton, care nu uita sa strige la fiecare 10 min, Viva la Sicilia (traiasca Sicilia)

Moara de apa a Belorusiei

SUA:
au transportat o particica a americii in Milano :) cu mancarurile tipice , chiar mai mult, au construit un mic orasel cu furgoane "street food" asa cum sint la ei. 

De fapt acolo am si mincat, desi din start intentia era sa mincam la" Moldova".


Sigur, fiind moldoveanca primul loc in care m-am dus a fost pavilionul Moldovei!




ei, ce sa zic, micut, dar foarte dragut si amenajat cu gust. Dar in acelas timp cam prea, nu stiu cuvintul potrivit, saracut, din punct de vedere a ceea ce reprezinta Moldova cu adevarat. pe pereti doar o harta a Moldovei si 2 ecrane cu dansuri populare dansate de Codreanca. Eu stiu, si orice alt moldovean stie cit e de frumoasa Moldova, dar vizitatorii expozitiei - NU! sigur nu sint eu, acea care sa judece, dar totusi, poate niste fotografii cu locurile pitoresti a Moldovei nu erau de prisos. 
Angajatele erau moldovence, am palavragit putin, cum fara asta! 
Insa ceea ce nu mi-a placut este restaurantul! absolut tot meniul italian! bine , sintem in Italia, dar pavilionul e al Moldovei! unde sint placintelele, unde-i maliguta cu fripturica? Si plus la asta, la expozitie doar citeva tipuri de vinuri, da Bucuria? da biscuiti? ....  se putea si mai bine! Si nu sint unica care o spune! toti prietenii nostri moldoveni care au fost la expo, primul lucru care il spun "saracut".

Ei bine, intr-un cuvint, Expo Milano! necatind la toate criticele si disputele care s-au facut in legatura cu organizarea, e un eveniment important si o sa ramina in amintire la multi! Personal am iesit de acolo obosita, dar cu emotii numai si numai pozitive.


O seara buna tuturor. Bucurati-va de viata dragii mei. pupici la toti cei mari si mici.