mercoledì 5 agosto 2015

Cind n-ai ce face , schimba mobila cu locul :)

Azi , cum zicea frate-meu Maxim, cind traia la mine, "iar m-o apucat":)
Marcel o zice si mai si, " Rita, asta deacum e diagnoza"
Ei si daca frate-meu, cind intra pe usa si vedea mobila la mijloc de casa, i-si facea repejor geanta si pleca la "drugi":) , apoi sotiunea mea iubita nu are scapare! la "drugi"nu se poate duce :) Si se incepe... schimba incolo, nu , muta acolo.. :)
Chiar nu stiu de ce dar, cam odata la 2 luni incep sa nu-mi gasesc locul in casa, incep sa ma sufoc, sa ma enervez fara motiv si unica solutie este sa schimb mobila cu locul, un fel de curatenie generala numai ca mai serioasa! Bine ca nu shopingul :)
Undeva am citit ca lucrurile din casa acumuleaza energie negativa, dar fiind schimbate cu locul, si curatind bine casa, te eliberezi de aceasta energie negativa. Sincer! nu stiu daca e asa sau nu! Si plus eu fac asta de cind ma tin minte, pe cind chestia cu energia am citit-o acum vre-o jumatate de an in urma.
Sigur sa zic ca faza cu mobila scoate tensiunea din casa , o sa mint, la noi e vice - versa. Azi Marcel mi-a declarat-o: Rita! organizeaza-te si schimbam casa la fiecare jumatate de an ! :)
Ei bine, e bine tot ce se termina cu bine! ;) Noroc de Grazianu, a venit in vizita, parca simtea ca avem nevoie de ajutorul lui.
Seara am ajuns toti obositi, eu fericita :) Ei da va zic un mic secret :) , cind sunt eu fericita, sint si cei din jurul meu!


 Marcelus inca putin botos, dar l-am cumparat cu o cina pe cinste ;)

Noapte buna tuturor, bucurati-va de viata dragii mei, si cind "va apuca":)  faceti ce aveti in gind!