giovedì 6 agosto 2015

Pentru Svetulea!

Azi, dupa cina Svetulea m-a invitat la plimbare, la o inghetata. La intrebarea mea daca ma inviti, servesti tu ;) mia raspuns foarte serios:da mama! Am bani pentru tine si mine!
De fapt am vazut-o astazi numarind banii ei din pusculita, dar nici prin cap sa-mi dee ca numara pentru a ma invita sa usim impreuna!
Am iesit din casa cam tirzior, si ziceam ei ma rog, daca e inchis, venim acasa. Svetulea insa mia declarat! "Mama! Daca-i inchis la inghetata, ne ducem la un bar! Vreau sa Stau si eu putin numai cu tine!"
In tot haosul de zi cu zi, cu Andreea, care imi ocupa mai tot timpul, nici nu miam dat seama cit de mult Svetulea are nevoie de mine si cit de mult sufera. Sigur, incerc la maxim sa stau cu ambele, sa le tin linga mine, sa le implic in jocuri, dar totul oricum se invirte in jurul Andreuscai.
Cu gindul ca Svetulea e mare, am uitat un lucru important! E copil si ea! Are nevoie de mine si ea! Chiar mai mult poate decit Andreea! Mai ales acum, la virsta aceasta frageda cind incepe sa inteleaga ce si cum, si are nevoie de un sfat, de o alinare.
Eu stiu cit de tare o iubesc! Dar ea!? Cum sa-i lamuresti unui copil de 13 ani ca e mai scumpa ca viata!? Cum sa faci sa inteleaga ca Nimeni si nimic nu poate Sa o inlocuiasca, nici o sora, nici 10! Cum  sa o fac sa inteleaga ca locusorul acela in inima mea e ocupat de ea si-i apartine pentru totdeauna! Cum sa ma rup in sapte pentru a acorda mai mult timp anume ei!? Cum sa-i lamuresc ca si atunci cind sint ocupata cu Andreea, ea este in gindul si in inima mea! Privind-o pe Andreea intotdeauna o vad si pe ea, i-mi aduc aminte cum era ea, la virsta Andreei!
 Iubirea mamei! Ajutorul mamei! Lumina ochilor mamei! Scumpa mamei! Viata mamei! Mindria mamei! Bucuria mamei! Sufletelul mamei! Tu esti tot ce am mai scump pe lume! Tu esti aceea cu care am trecut prin cele mai mari greutati. Tu esti scumpica mea dulce care mia sters lacrimile cind plingeam si ma saruta dulce cind aveam cea mai mare nevoie!  Tu esti si ai fost motivul pentru care am mers inainte. Tu esti tot Universul meu! Sa te vad asa mare si frumoasa, scumpica si dulce, e cea mai mare fericire. Ma face sa ma simt mamica mindra si implinita. Tu esti darul lui Doamne Doamne cel mai mare si mai pretios pe care mi la dat! Tu esti  visul meu, devenit realitate. Tu esti fiica mea numarul unu! Tu esti dragostea vietii mele! Ti-am iubit din momentul cind am aflat ca esti la mine in burtica si in momentul cind te-am vazut prima data, am inteles semnificatia cuvintului DRAGOSTE! Din primul moment in care te-am tinut in brate am inteles motivul pentru care exist! Si ca viata mea de acum inainte se afla in minutele tale micute si fragede, cele mai scumpe minuti din lume! Cind te-am privit prima data in ochisori, am inteles ca n-o sa ma satur niciodata sa-i privesc si  toata viata o sa ma topesc dupa ei! Si dragostea mea fata de tine creste impreuna cu tine! Pe zi ce trece te iubesc tot mai tare si mai tare!
Stiu, poate uneori sint nervoasa sau obosita, dar asta nu inseamna ca nu imi pasa de tine. Stiu ca nu petrecem impreuna tot timpul de care ai nevoie, dar mai ada-mi si tu aminte!;)
Daca-i sti ce bucurie am avut azi! Sa Stiu ca Svetulea mea, ma vrea numai pentru ea! Eu credeam , sincer, ca esti deacum mare si prezenta mea nu e necesara! Nici prin cap sa-mi dee ce ai in sufletelul tau, scumpica mamei, aurasul mamei, inimioara mamei!
Un secret mare mare! Mamica nu poate citi gindurile ;) Cind doresti ceva, sau te framinta vreo intrebare,  spune! Mamica este si va fi prezenta pentru tine! Te iubesc si te voi iubi Mereu iubirea mamei!







Iubiti si fiti prezenti! Savurati din plin orice clipa a vietii! orice moment este inestimabil.