venerdì 31 luglio 2015

Placerile vietii

Ieri Andreusca a inplinit un an si doua luni, iar noi am uitat sa o felicitam! Sigur, azi cind miam dat seama am pupacito toata de sus pina jos si am felicitato.  inteleg ca e mica si toate zimbetele si pupicile c'è li-am primit inapoi nu erau pentru felicitari, dar e si  mai bine! Am eu o vorba pe care o spun inca de cind era Svetulea mica :) copiii se scumpesc cu kilogramele ;) Cu cit cresc si adauga in kilograme , cu atti devi mai scumpi ! Ma uit la Andreusca ( care acum doarme fosaind linga mine) si i-mi dau seama cit de scumpa este! Iubirea mamei. Creste frumoasa si scumpica,  dulce dulce si plus la asta e asa de plina de iubire pentru noi toti. dragostea aceea pura si farà siretlicuri,  farà da-mi ceva in schimb! Cind se trezeste ma cuprinde dulce si i-mi trage un zimbet de acela scump! Ea cind zimbeste o face cu fiecare partitica a fetei . Nu cred ca esista un zimbet mai scump pe lume decit zimbetul copilului! Nu cred ca exista o placere mai mare in viata decit sa te trezesti noaptea si sa asculti cum fosaie bucatica mea linga mine. Si inca mai mare placere cind ma cuprinde prin SOMN, SE asigura ca sint alaturi de ea si se intoarce inapoi la fosaiala:) Da mai mare placere decit atunci cind se agata de mine ca o monitica si nu vrea sa ma lase :) si Nimeni si cu nimic nu reusesc sa o desprinda de mine!  Iubirea mamei! Ajutorul mamei! Da da;) noi deacum facem curat :)
Asta este placerea vietii! Sa-mi vad fetele cum cresc. Sa descoper in fiecare zi ceva nou. La Andreusca cum merge tot mai bine, la Svetulea sa-mi dau seama ca e fata mare! La Andreea cum bea singurica, la Svetulea sa inteleg ca nu mai are nevoie de mine pentru a lua o decizie (vorbesc de modul de a se imbraca sau ceva de genul acesta).
Nu exista pe lumea aceasta o placere mai mare decit ceea de a fi MAMA. Fetele mamei, iubitelele mamei,  va multumesc pentru toate zilele petrecute impreuna, pentru ca i-mi dati sens vietii. Si cel mai important pentru ca mi-ati daruit ceva inestimabil! FERICIRE! !! SI cu voi am inteles cit e de frumos,  citeodata greu, citeodata vesel citeodata Trist, dar toate la un loc!  Placerea fara margini de a fi mama voastra!

https://www.youtube.com/watch?v=BdNMcfVrAqU