martedì 28 luglio 2015

of migrena asta!

De doua zile am o migrena nebuna, cine stie cum e, la sigur ma intelege.Anume in asa momente i-mi vin niste ginduri prin cap... panica.. frica pentru ziua de miine. Vreau sa zic, am doua fete scumpe, le iubesc mai mult ca viata, si tot ce-mi doresc este sa le cresc, sa ajung sa le vad mari si implinite. Nu sunt una care are frica de moarte. Dar in acelas timp, iubesc viata, iubesc viata pe care o am, iubesc familia mea, si numai gindul ca nu voi fi alaturi de fetele mele atunci cind vor avea nevoie de mine, ma inspaiminta. Nu sint in depresie sau ceva de genul acesta, dar... Sint sigura ca miine va fi mai bine si gindurile negre se vor duce cu noaptea (asa zicea baba Rita), dar azi e o zi aiurea :(
 La gindurile acestea m-au adus si citeva noutati  (moartea fiicei lui Whitney Houston,) in asa momente intelegi , cind nu e mama alaturi... plus si cazuri din satul meu natal... Nimeni! Si accentuez Nimeni nu v-a proteja copilul si va avea grija de el ca mama! Deaceea , chiar daca dintr-o parte pare egoist , dar dorinta mea de a trai si a fi sanatoasa , de a avea putere, este pentru fetele mele, pentru sotul meu (el zice ca-i perdut fara mine. Stiu ca nu-i asa! Dar e asa de dulce cind spune asa!).
 Fetele mamei, va iubesc tare tare! Pentru voi traiesc si sper sa ajung batrinica si sa va saturati de mine inainte de a pleca:) Iubirea mea! Sper sa imbatrinim impreuna si macar cind ajungem la pensie sa petrecem mai mult timp impreuna ;)



bucurati-va de viata dragii mei!